2013. december 19.

21. SAD! - játék





Ági, a ...konyhán innen– kerten túl... blog írója engem sorsolt ki a 21. SAD forduló háziasszonyi címére, én pedig örömmel vállaltam a megtisztelő feladatot. Ezúton is köszönöm, hogy én vihetem tovább a stafétát! :)

Kiskukta
volt az, aki 2011-ben gondolt egy nagyot és kitalálta a Süss! Alkoss! Díszíts!-játékot, ami méltán vált népszerűvé a gasztrobloggerek és úgy általában a sütni szeretők körében. Ennek nyomán számos nagyszerű édességrecept gyűlt össze, amiket aztán fordulónként minden alkalommal örömmel nézegethettünk.

Mivel most következik a karácsony és biztosan mindenki elfárad a konyhai ténykedésektől, úgy érzem, nem árt majd egy csöppet pihenni, esetleg fogyózni az ünnepi lakomák után, hogy aztán újult erővel vethessétek bele magatokat a sütésbe. A határidő tehát icipicit most kitolódik, leheletnyit több, mint 1 hónap lesz.

Szinte azonnal beugrott, hogy mi legyen a téma. :) Talán jó néhányan tudják már, hogy macskarajongó vagyok, s bár a blogom a nevét nem ezekről a nyávogó szépségekről, hanem egy másik kedves állatról kapta, mégis a cica a nagy szerelem. :)
Tekintettel gyógyíthatatlan macskaimádatomra azt kérem tőletek, akik a játékhoz kedvet éreztek, hogy olyan édességet készítsetek, amit macskamotívummal díszítetek, vagy bármilyen más módon szerepel rajta/benne a macskusz. (Valódi cicákat szigorúan tilos a tortára ültetni! :D ) A díszítés azonban csakis valamilyen élelmiszer alapanyag lehet, matrica vagy egyéb papírdísz nem.
Mivel a 21. forduló a böjti időszakra esik, ezért különösen örülnék, ha az édesség cukor és/vagy lisztmentes lenne, de ez nem feltétel, csak egy kis plusz fejtörés annak, aki szívesen vállalja még ezt az érdekességet is. Bármivel nevezhettek, ami az édesség kategóriába belefér.
A téma tehát röviden megfogalmazva:


Édes „macskásság”


A következőkre kérlek benneteket:
- olyan finomságot küldjetek, ami erre a játékra készült és a 21. forduló kiírása után került fel a blogotokra,
- a részvételt hozzászólásban jelezzétek a bejegyzés alatt,
- 1 db fotót és a bejegyzés linkjét az elkészült édességről, valamint ha vállalnátok a házigazdai teendőket, akkor a következő forduló témaötletét is e-mailben küldjétek el ide:


suniskanal@gmail.com
tárgy: 21. SAD!

(A sorsolásban csak azok vesznek majd részt, akiknél eddig még nem járt a SAD stafétája.)

Természetesen az is játszhat, akinek nincs blogja, de ebben az esetben a fotót, a receptet és a hozzá tartozó rövid leírást a fenti e-mailcímre postázzátok.


Nevezési határidő:
2014. január 31. éjfél

A 4 cirkányommal együtt kíváncsian várom az ötleteiteket. Jó sütést, alkotást és díszítést kívánok nektek! ;)

34 megjegyzés:

  1. Jól feladtad a leckét!:-)) Bár idő van bőven a gondolkodásra és alkotásra! Köszi a játékot majd időben küldöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, Éva, hogy furfangosnak találod a témát. :) Nagy izgalommal várom, mi finomat hozol a játékra.

      Törlés
  2. Jövök én is! :D Klassz a téma! :) Megyek is a kertbe ihletet merítek a kis mihaszna saját "Minitigrisünktől". ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányoznál, ha nem játszanál! ;) Milyen jó, hogy van egy különbejáratú ötletadód! :D Annyira kíváncsi vagyok, mit sütsz ki.

      Törlés
  3. Én is jövök :-) Már járnak a fogaskerekek, van pár ötletem :-) Alig várom, mit alkotnak a többiek is :-) Köszi
    http://aranytepsi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, de jó, örülök, hogy te is játszol, Andrea! Én már izgulok. ;)

      Törlés
  4. Én is jelentkezem! Nekem is van egy kandúrom aki éppen itt dorombol mellettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, akinek van cicája, az hamar "bepalizható" egy kis játékra! :D Örülök, hogy te is jössz Juci! :)

      Törlés
  5. Éreztem én, hogy a macskás keksz blogra tételével még várnom kell :)))))
    Pár napon belül jön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De klassz! Most nagyon örülök, hogy vártál azzal a keksszel! Itt a helye ebben a játékban. :)

      Törlés
  6. Hát ez érdekes lesz, de vállalom a kihívást! Játékra fel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina, nagyon örülök, hogy te is jössz! Egyetértek, akkor jó játszani, ha van benne kihívás. :) Alig várom, hogy lássam a te sütidet is.

      Törlés
  7. Jövök mindenképpen! Érdekes téma! Fogalmam sincs, hogy mit fogok rá kitalálni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! :) De jó, hogy te is érdekesnek találod! Biztos vagyok benne, hogy klassz ötlettel állsz elő. Én már nagyon várom. :)

      Törlés
  8. Izgalmas téma, igyekszek én is kitalálni valamit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azon izgultam, hogy elég izgalmasnak találjátok-e majd. :D Igazán örülök, hogy tőled is várhatok egy szuper macskás sütit Hannka! :)

      Törlés
  9. Ha ezt Petra lányomnak elmesélem..... :-DDD Imádja a cicákat, így már csak ezért is kötelező jönnöm!

    VálaszTörlés
  10. Ú, de jóóóó, most itt vigyorgok, hogy a macska-téma neked is tetszik. Örömmel várom a te sütidet is. :)

    VálaszTörlés
  11. Bár én kutyás vagyok és a szomszéd macskoszai sem jöhetnek a kerítésen belülre, de az ötlet tetszik, van benne kihívás :) Én szeretem a macsekokat, csak a kutyák nem tűrik :) no, majd most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most többszörösen is örülök, hiszen neked, mint kutyásnak is felkeltette az érdeklődésedet ez a játék. :) Biztos vagyok benne, hogy csoda klassz édességet alkotsz. Nagyon várom! :)

      Törlés
  12. Jajjajjj, én allergiás vagyok a macskaszőrre, de kutyaharapást szőrével! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Még jó, hogy az édes macska nem okoz allergiát. ;) Várom a te sütidet is.

      Törlés
  13. Hááát...vakarom a fejem, hátha beugrik valami, de egyelőre passz!
    Azért jelentkezem, a hónap folyamán majdcsak kitalálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Remélem, lesz eredménye a fejvakarásnak! :D Én mindenestre várom, hogy mit találsz ki. :)

      Törlés
  14. Én a saját tervezésű macskás sablonommal alkotok csoki korongot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát a saját tervezésűnél nincs is jobb! Itt a helye a játékban. Várom. :)

      Törlés
  15. Én is csatlakoznék, mert egyenesen rajongok a cicákért! :) Szóval ezt nem hagyhatom ki! :) Szuper téma!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyszerű, még egy cicarajongó! :) Örülök, hogy te is játszol kedves Ditti, várom nagyon a sütidet! :)

      Törlés
  16. Én még új vagyok ebben, de szeretnék jelentkezni a játékra...ha még lehet. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök, hogy te is játszol. Még van 4 napod, és 31-én éjfélig kellene beküldeni a bejegyzésed linkjét és egy fotót a sütidről a fent látható emilcímre. Várom nagyon. :)

      Törlés
  17. Szia! Elküldtem a linket már 19-én, a képpel együtt. Most újra továbbítottam, kérlek, ha nem kaptad meg, akkor jelezz vissza. Köszi! Ditti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ditti, 19-én nem kaptam meg, de most igen! Nagyon köszi, és örülök, hogy játszottál! Éljenek a macskák! :D

      Törlés