2014. június 20.

Serpenyős csirkecomb





Maradt még csirkecombom, de nem volt időm sütőben sütni - gyorsan kellet ebédet rittyentenem. Ezt a serpenyőben készült husit találtam ki, és valóban nagyon hamar megvoltam vele. Nagyon szeretem az ilyen szaftos husikat, a pritamin paprikát pedig egy ideje kimondottan kedvelem az édeskés íze miatt. Kellemes aromát kölcsönöz a húsnak.
Sajnos egyéb zöldség most nem volt kéznél, ezért kivételesen sült krumplit készítettem köretnek, de éppen csak annyit, ami még bocsánatos. :)




Hozzávalók 2-4 személyre:

4 csirke felsőcomb (kisebb fajta)
1 nagy fej vöröshagyma
½ pritaminpaprika
grill szárnyas fűszerkeverék

2 ek. mangalicazsír
2 ek. 12%-os tejföl
6 dkg Anikó sajt
Graham-liszt

elkészítés:
  1. A kicsontozott csirkecombokról lefejtjük a bőrt, a húst alaposan beszórjuk a fűszerkeverékkel, és fél órát állni hagyjuk.
  2. A combokat lisztbe forgatjuk, és a felhevített zsíron hirtelen kisütjük. Félretesszük.
  3. A hagymát megtisztítjuk, félbevágjuk, vékonyra szeljük. A paprikát megmossuk, megszárítjuk, felkockázzuk, és a hagymával együtt 1 evőkanál zsíron enyhén megpirítjuk.
  4. Hozzákeverjük a tejfölt, a sajtot, és addig melegítjük, amíg a sajt fel nem olvad. Rátesszük a húst, összeforgatjuk, és fedő alatt készre pároljuk. Megsózzuk, fedő nélkül is sütjük még 1 percet, majd tálaljuk.






8 megjegyzés:

  1. ...jáj... korog a gyomrom! :D Ez a serpenyős comb nálunk is gyorsan elfogyna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj, akkor gyorsan teszek róla, hogy ne korogjon. Csomagolom és már ott is van, igaz, kicsit késői ebéd lett így, de kárpótlásul hatalmas adagot küldtem. ;)

      Törlés
    2. De rendes vagy! Köszönöm szépen! :) Már meg is ettem, nagyon finom volt! :v

      Törlés
    3. Gyáj, te, neked érdemes főznöm! :)

      Törlés
  2. Gyönyörű, friss színek! Csak csorog a nyálam így este felé... nagyon guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi! Igen, bepirosodtam, és jóllakottan vigyorgok, mert ez a husi tényleg nagyon fincsi volt. :)

      Törlés
  3. Jó kis recept! Vacsira tökéletes lenne most nekem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így látod! Bizony, ez vacsorára is jó lenne, sőt kihűlve még a reggelire szendvicsre is. :D

      Törlés