2013. december 31., kedd

Majonézes kukoricasaláta







Sok éven át egyik kedvenc köretem volt a majonézes kukorica, aztán valahogy feledésbe merült. Most, amikor azon gondolkodtam, mit is együnk az óesztendőben, eszembe jutott a fent említett köret. Úgy gondoltam, jó lesz a sonkatekercshez. Ezúttal egy kis pritamin paprikát is csempésztem bele, ill. a mártás se sima tejfölös, majonézes lett, hanem inkább tartármártáshoz hasonló.







Hozzávalók 2 személyre:

1 doboz konzerv kukorica (28,5 dkg)
½ pritamin paprika (piros húsú)
1 ek olívaolaj

Majonézes mártáshoz:
2 ek tejföl
2 ek majonéz
1 tk mustár
1 mk porcukor
őrölt fehér bors
1 tk olívaolaj

elkészítés:

  1. A kukoricát lecsepegtetjük és félretesszük.
  2. A paprikát megmossuk, magházát eltávolítjuk, húsát vékony csíkokra szeljük, majd apró kockákra vágjuk.
  3. Egy serpenyőben olívaolajat hevítünk, rátesszük a paprikát és pár perc alatt megdinszteljük. Hűlni hagyjuk.
  4. A mártáshoz a hozzávalókat alaposan összekeverjük, majd hozzáforgatjuk a kukoricát és a dinsztelt paprikát, és fogyasztásig hűtőbe tesszük.











2 megjegyzés:

  1. Ohh... kérek szépen ilyen finom salátát is a sonkatekercs mellé! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máris csomagolom, repítem és már eheted is! ;)

      Törlés