2013. július 16., kedd

Málnás sárgadinnye-saláta vaníliafagyival






Sem időm, sem kedvem nem volt a főzéshez, valami könnyűre vágytam. Ezt a finom és pofonegyszerű gyümölcssalátát dobtam össze, és megbolondítottam egy kis fagyival (amit a napokban készítettem), hogy még tartalmasabb legyen. Fura, de sokáig nem éheztem meg utána, és kimondottan jól esett, hogy nem terheltem meg a gyomromat.
A fagyit most nem sűrített tejjel csináltam – helyette tejszín került bele.
 









Hozzávalók 2 személyre: 

1 kisebb sárgadinnye
3-4 ek málna 
2 gömb vaníliafagyi 
2 ek mogyoró krokant 
mentalevelek

elkészítés:


  1. A dinnyét félbevágjuk, magjait eltávolítjuk és a húsából dinnyevájóval kis gömböket vágunk ki (vagy ilyen kanál híján kisebb kockákra vágjuk) és két tányérban elosztjuk.
  2. A málnát megmossuk, lecsepegtetjük és a dinnyedarabkákra szórjuk.
  3. A saláta közepébe 1-1 gömb fagyit teszünk, meghintjük a mogyoró krokanttal és kisebb mentalevelekkel díszítjük. Behűtve tálaljuk.










4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges! És biztosan isteni finom is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Bizony, egyszerű és nagyszerű, a fagyi meg még inkább feldobja. :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy ez milyen szép! Nagyon szeretem együtt!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Erika, kedves vagy! :) A legfinomabb gyümölcsök közül valók ezek, együtt pedig csak fokozzák az élvezeteket.

    VálaszTörlés