2013. december 31.

Majonézes kukoricasaláta





Sok éven át egyik kedvenc köretem volt a majonézes kukorica, aztán valahogy feledésbe merült. Most, amikor azon gondolkodtam, mit is együnk az óesztendőben, eszembe jutott a fent említett köret. Úgy gondoltam, jó lesz a sonkatekercshez. Ezúttal egy kis pritamin paprikát is csempésztem bele, ill. a mártás se sima tejfölös, majonézes lett, hanem inkább tartármártáshoz hasonló.




Hozzávalók 2 személyre:

1 kis doboz konzerv kukorica
½ pritamin paprika (piros húsú)
1 ek. olívaolaj
2 ek. tejföl
2 ek. majonéz
1 tk. mustár
1 mk. porcukor
őrölt fehér bors
1 tk. olívaolaj

elkészítés:

  1. A magházától megfosztott paprika felét apró kockákra vágjuk, a felhevített olívaolajon pár perc alatt megdinszteljük, majd hűlni hagyjuk.
  2. A majonézes öntethez a hozzávalókat alaposan összekeverjük, majd hozzáforgatjuk a lecsepegtetett kukoricát, a dinsztelt paprikát, és fogyasztásig hűtőbe tesszük. Rántott húsok, halak vagy grillezett ételek mellé jól illik, de magában is fogyaszthatjuk.






2 megjegyzés:

  1. Ohh... kérek szépen ilyen finom salátát is a sonkatekercs mellé! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máris csomagolom, repítem és már eheted is! ;)

      Törlés